Veľká ezo-poradňa. Radí veštec Peter

14.10.2018 08:15

 

„Všade, kde sa pozriem, vidím deviatky. Čo mi chce duchovná ríša povedať?“
Betka z Ponitria
 
Milá Betka, deviatky prislúchajú k anjelom Marsu. Mars je okrem iného indikátorom napätia a stresu. Čísla vám dávajú na známosť, že ste často pod tlakom a tenziou. Duchovná ríša chce, aby ste sa uvoľnili. V opačnom prípade riskujete zdravotné ťažkosti. 
 
 
...
 
„Mám vzťah so ženatým mužom. Nedávno sa to dozvedela jeho polovička. Odvtedy sa mi stáva, že sa pri šití často pichám do prsta. Posiela mi jeho manželka zlú energiu?“
čitateľka Tamara
 
Milá Tamarka, nie, počarovanie či urieknutie nevidím ani necítim. Pichnutie sa do prsta znamená, že je čas na precitnutie – aby ste si s nosa sňali ružové okuliare a na isté veci sa pozreli cez prizmu pravdy. Zväzok si prikrášľujete – a nikdy nebude taký, ako ste si ho vysnívali. Ženatý muž so vzťahu neodíde. 
 
 
...
 
„V poslednom čase sa mi stáva, že keď riešim nejaký problém či vnútornú dilemu, započujem pesničku, z ktorej mám pocit, že sa v jej texte ukrýva odpoveď na moju otázku. Je to možné?“
Alenka z Oravy
 
Milá Alenka, áno, je to tak. Veštenie, presnejšie channeling – teda naciťovanie a navnímavanie odpovedí z duchovnej ríše – má mnoho podôb. Jednou z nich je získavanie kľúčových indícií prostredníctvom textov hudobných skladieb. I ja praktizujem takúto formu spájania sa s vyššími sférami. 
 
 
 
"Mám 14-mesačného vnúčika Alexandra. Problémom je, že veľmi zle spí. Ustavične sa mrví, mrnčí, prehadzuje. Kde tkvie príčina?"
čitateľka Vierka
 
Pekný deň, Vierka, najvnútornejšie ja Alexandra je úzko spojené s prírodou. V predošlých životoch sa v čo najväčšej miere zdržiaval pod holým nebom. Tam často i zaspával. Teraz jeho duši prírodné prostredie chýba. Vneste do miestnosti, kde spí, trocha viac naturálnych prvkov - kvety, rastliny, zaujímavé artefakty z dreva či kamene. Uvidíte, spánok sa mu upraví. 
 
 
...
 
"Sužujú ma časté zápaly pľúc. Lekári nevedia odhaliť príčinu. Poradíte mi?"
Anka v znamení Rýb
 
Milá Anka, vaším problémom je, že ste až príliš empatický človek. Robíte všetko v prospech druhých. Chcete im vyhovieť a ulahodiť, a to za každú cenu. Vaše ja vníma, že ste často zneužívaná a manipulovaná - no nedokážete sa zatnúť a povedať nie. Práve tento jav zaťažuje váš respiračný trakt. Myslite viac na seba - a uvedomte si, že nespasíte celý svet. Z minerálnych kameňov vám môže osožiť tyrkys - kúpte si z neho šperk a ten noste na úrovni hrudníka. 
 
 
...
 
"Ešte za slobodna som mala platonickú lásku. Teraz som vydatá, no ustavične myslím na muža z minulosti. Navyše, pred siedmimi rokmi sa mi opätovne ozval - a odvtedy ho neviem vymazať z hlavy. Budeme spolu?"
čitateľka Marcela
 
Pekný deň, Marcelka, tento muž nie je vaším duchovným partnerom - a preto si nemyslím, že niekedy vytvoríte plnohodnotné spojivo. Ozýva sa vám preto, aby vášmu ja ukázal, že momentálne nie ste na citovej, ľúbostnej alebo vzťahovej báze šťastná. Máte uskutočniť zmeny - také, ktoré ulahodia vám samej. 
 
 
 
Zdroj obrázkov: pixabay
 

Anketa

Ktoré ezoterické témy vás najviac zaujímajú?

Anjelská mystika (1 125)

18%

Výklad kariet (868)

14%

Channeling (217)

3%

Liečiteľstvo (3 275)

51%

Alternatívny prístup ku zdraviu (355)

6%

Duchovný koučing a pozitívne myslenie (558)

9%

Celkový počet hlasov: 6398