Neuveriteľný VALENTÍNSKY príbeh o nekonečnej LÁSKE. Môj mŕtvy manžel sa mi prihovára prostredníctvom anjelských sošiek

10.02.2017 09:36

 

Do svojho manžela Petra som sa zamilovala, keď som mala sladkých osemnásť. Bola to láska na prvý pohľad. A láska opätovaná. Venovali sme si neuveriteľné množstvo tých najkrajších citov a emócií. Splodili sme spolu dve krásne deti, ktoré nám robili radosť. Samozrejme, aj v našom vzťahu sa vyskytli „nešváry“ v podobe hádok či konfliktov, no vždy sme ich hralo vyriešili. Ako tvrdím, základom hodnotného vzťahu je komunikácia, rešpekt a načúvanie toho druhého.

Žial, nič netrvá večne. Môj manžel odišiel na druhý „breh“, keď mal 75 rokov. Dôvod? Náhly infakrt.

Keď Peter ešte žil, navzájom sme sa doberali a vymýšľali všelijaké žarty. Raz som mu povedala, že ak zomrie skôr ako ja, nech pri mne stojí ako „strážna bytosť“ a nech vyšle signál, že mi robí „spoločnosť“.

V spálni na okennej parapete sme mali dvoch keramických anjelikov. Každý, kto nás poznal, vedel, že keď sme sa poškriepili, sošky sme od seba oddelili. Keď sme boli v pohode, anjelici stáli vedľa seba a dotýkali sa krídlami. Aj naše deti - keď nás prišli navštíviť - zašli okamžite do spálne, aby zistili, aká energia práve vládne v domácnosti.

Po Petrovej smrti som sošky odložila do skrine. Vytvárali vo mne negatívne a smutné pocity. V jedno ráno – približne 10 dní po manželovom „skone“ – som neverila vlastným očiam. Prebrala som sa, „rozlepila“ zrak a pohľad mi ihneď spočinul na parapetnej doske. Čuduj sa svete – stáli tam naši anjelici! A to i napriek tomu, že som ich len nedávno odložila do zadnej časti robustnej skrine. Podišla som bližšie a zapozerala sa na sošky. Boli k sebe mimoriadne blízko a dotýkali sa krídlami. Vtedy mi to všetko „docvaklo“. Peter mi dal signál, že pri mne stojí aj po jeho odchode do „svetelnej ríše“. Anjelikov som už do skrine neodložila – stoja na parapetnej doske dosiaľ. Občas, keď ich omylom od seba oddelím – napríklad pri utieraní prachu – o krátku chvíľu sú opäť prepojení. Manželova mocná láska je živá aj po smrti...

 

Anketa

Ktoré ezoterické témy vás najviac zaujímajú?

Anjelská mystika (1 120)

18%

Výklad kariet (868)

14%

Channeling (217)

3%

Liečiteľstvo (3 268)

51%

Alternatívny prístup ku zdraviu (352)

6%

Duchovný koučing a pozitívne myslenie (557)

9%

Celkový počet hlasov: 6382